Connect with us

Ekonomi

Hepsiburada, 2018 Yılı İnternet Alışveriş Detaylarını Açıkladı

hepsiburada trend raporu

Türkiye’de 2018 yılı e-ticaret alışkanlık ve eğilimlerini açıklayan Hepsiburada trend raporu yayınlandı.

Yayınlanan trend raporuna göre; 2018 yılında gerçekleştirilen internet alışverişlerinde, geçen yıla göre yüzde 60’lık bir artış yaşadı.

En Çok Büyüme Ofis Kırtasiye Oldu

2018 yılında Hepsiburada’dan en çok alışveriş yapılan ilk 5 kategori; Temel Tüketim ve Gıda, Sağlık ve Güzellik, Kitap, Anne Bebek ve Oyuncak ile Hırdavat oldu.

2017’ye göre ise sipariş adetlerinde en çok büyüme gerçekleştiren ürün kategorisi; Ofis Kırtasiye olurken, kozmetik, müzik ve bahçe kategorileri takip etti.

2018 yılında en fazla talep gösterilen ürünlerin başında bebek bezi, toz deterjan, akıllı bileklik, bulaşık yıkama kapsülü ve şarj edilebilir diş fırçası olduğu belirtildi.

En Çok Satın Alınan Ürün Bu Sene De Bebek Bezi

Hepsiburada trend raporu verilerinde, en çok satın alınan ürünün bu sene de bebek bezi olduğunu açıklandı.

Alışveriş sıklığı en çok artan iller Yüzde 104 Adana ve Denizli, yüzde 100 Malatya, yüzde 99 Kocaeli, yüzde 98 Diyarbakır yüzde 97 ile de Siirt, Aydın ve Trabzon oldu.

En Çok Aranan Kelime Avize

En çok alışveriş cuma ve pazartesi günleri yapılırken, öne çıkan aylar kasım, eylül ve ekim oldu. Alışverişler daha çok 12.00-14.00 saatleri arasında gerçekleşirken, her saniye 2 ürün satışı yapıldı. 2018’de en çok 25-35 yaş grubu alışveriş yaptı.

İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa’dan sonra en çok alışveriş yapan iller sırasıyla Kocaeli, Antalya, Muğla, Konya ve Balıkesir oldu. Kadınlar 2018’de erkeklerden farklı olarak kitap ve anne-bebek ürünlerini tercih ederken, erkekler telefon, bilgisayar ve hırdavat ürünlerini satın aldı.

Platform içinde 1.236 bin kez avize ürünü arandı. Avizeden sonra 2018 yılı içerisinde en çok aranan kelimeler ise kulaklık, saat, halı ve bot oldu.

Bu İçerik İlginizi Çekebilir  Amazon Türkiye Açıldı: Dünya Devi, 15 Farklı Kategoride Ürünler Sunacak

Ekonomi kategorisindeki diğer haberler için: http://k2haber.com.tr/category/ekonomi/

Okumaya devam et
reklâm
Yorum Yapmak İçin Tıklayın

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Ekonomi

E-Tanzim Dönemi: Tanzim Satış Ürünleri İnternete Açıldı

tanzim satış ptt

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Mehmet Cahit Turhan, PTT’nin online platformu üzerinden de sebze meyve alınabileceğini söyledi. Turhan, “Sebze ve meyvede tanzim satış uygulamasını, Türkiye’nin Milli Pazaryeri Platformu epttavm.com’da başlatıyoruz” ifadelerini kullandı. Açıklamanın ardından online platformda aksamalar meydana geldi. Siteye giren kullanıcılar “Bu Siteye Ulaşılamıyor” uyarısı ile karşılaştı.

Bakan Turhan, tarım ürünlerinin vatandaşlara ulaşması sürecinde yaşanan aracı hizmet ücretlerini ortadan kaldırmayı hedeflediklerini de ifade etti.

Bir Kilo Ürünün Kargo Bedeli 3,70 TL

Site üzerinden alışveriş yapmayı denediğimizde, bir ürün için en fazla 3 kilo sepete eklenebiliyor. Bir kilo ürünün kargo bedeli ise 3.70 TL.

Tanzim satış ürünlerini internetten almak için: https://www.epttavm.com/

Ekonomi kategorisindeki diğer haberler için: http://k2haber.com.tr/category/ekonomi/

Bu İçerik İlginizi Çekebilir  HacknBreak 3. Açık İnovasyon Kampı'na Başvurular Devam Ediyor
Okumaya devam et

En Çok Okunanlar