Connect with us

Teknoloji

NASA Evrenin Müziğini Yayınladı: İlginç ve Ürkütücü

NASA evrenin sesi

ABD Havacılık ve Uzay Ajansı (NASA), evrenin ultrason verilerden oluşturulmuş müziğini yayınladı. Bilim insanları, Hubble teleskobunun Wide Field Camera 3 kamerasıyla çektiği galaksi kümelerinin fotoğraflarını sese dönüştürdü. Her bir öğeye bir ses verildi. Yıldızlar ve kompakt galaksilere kısa ve net tonlar, sarmal galaksilere de değişen yüksekliğe sahip uzun sesler verildi.

NASA açıklamasında, “Bu, muhtemelen, şimdiye kadar duyduğunuz en sıra dışı müzik türü” ifadeleri kullandı.

Teknoloji kategorisindeki diğer haberler için: http://k2haber.com.tr/category/teknoloji/

Bu İçerik İlginizi Çekebilir  Göbeklitepe, UNESCO Dünya Miras Kalıcı Listesine Alındı
Okumaya devam et
reklâm
Yorum Yapmak İçin Tıklayın

Cevap bırakın

Ekonomi

İzmir’de İlk Kez Düzenleniyor: Proje Yönetim Zirvesi

PM Summit İzmir Dijital Dönüşüm

Her yıl dönemin beklenti ve trendlerine uygun bir temayı konu alarak Project Management Institute (PMI) Turkey Chapter tarafından İstanbul ve Ankara’da düzenlenen Proje Yönetim Zirvesi (PM Summit), İzmir’de ilk defa düzenleniyor. 6 Nisan 2019 tarihinde, Yaşar Üniversitesi Selçuk Yaşar Kampüsü’nde düzenlenecek zirve,“Dijital Dönüşüm” teması altında gerçekleştiriliyor.

PM Summit İzmir’de Süreyya Ciliv, Necip Özbey, Tolga Gören, Ercan Altuğ Yılmaz, Bahar Kayserioğlu, Olca Sürgevil Dalkılıç, Haluk Soyuer, Gürhan Zincircioğlu, Tolga Özsarı gibi konuşmacılar ve farklı konularda atölye çalışmaları ile dijital dönüşüm konusu işlenecek.

Proje Yöneticiliğini Ömer Sümbül’ün üstlendiği zirvede, “Dijital dönüşüm nedir? Hangi sektörlerde dönüşüm henüz başlamadı? Türkiye dijital dönüşümün neresinde? Tehdit altındaki mesleklerimiz neler? Dijitalleşen dünyada insanın yeri ne olacak? Organizasyonlarımız, iş süreçlerimiz, ilişkilerimiz ne ölçüde etkilenecek? Proje yönetimi ilkeleri ve standartları bu dönüşümde nasıl bir öneme sahip?” gibi dijital dönüşüme dair merak edilen sorulara yanıtlar aranacak.

Zirveye katılan Project Management Professional (PMP) sertifikası sahipleri 7 Project Deveopment Unit (PDU) kazanacaklar.

Zirve Programı şu şekilde:

Zirveye kayıt yaptırmak için: http://www.pmi.org.tr/summit/izmir2019

Ekonomi kategorisindeki diğer haberler için: http://k2haber.com.tr/category/ekonomi/

Okumaya devam et