Connect with us

Ekonomi

Rekabet Kurumu, Kamil Koç’un Flixmobility GmbH’ye Devrini Onayladı

flixbus kamil koç

Rekabet Kurumu Türkiye’nin ilk kara yolcu taşıma şirketi Kamil Koç, Alman Flixmobility GmbH’ye devredildi. 1000 araçlık filosu bulunan Kamil Koç’un Flixmobility GMBH’ye devri için Rekabet Kurumu’na başvuru yapılmıştı. Rekabet Kurumu ise başvuruyu inceledi ve şirketin Flixmobility GmbH’ye devrini onayladı.

kamil koç

Kamil Koç 2013 yılında Actera Group’a 65 milyon dolara satılmıştı. FlixMobility Kurucusu ve CEO’su Jochen Engert satın alma işlemine ilişkin geçtiğimiz ay, “Kamil Koç’u ailemize katarak Türkiye seyahat pazarında yeni bir dönem başlatacağımız için çok heyecanlıyız. Biz FlixBus olarak herkes için çevreci ve akıllı bir seyahat deneyimi sunma vizyonuyla hareket ediyoruz ve yenilikçi ruhumuzu, akıllı teknolojik hizmetlerimizi ve yüksek güvenlik ve kalite standartlarımızı Türkiye’deki otobüs yolcularına sunarken, Kamil Koç’un neredeyse yüz yıllık deneyim ve bilgisinden faydalanacağımız için mutluyuz. Mevcut ürün ve hizmetlerle ilgili yapacağımız değerlendirmelerin ardından, müşteri deneyimini iyileştirmek için sefer ağımızı daha da genişletmeye, veriye dayalı çözümlerimiz ve algoritmalarımızla tarifelerimizi müşteri taleplerine göre iyileştirmeye odaklanacağız. Teknoloji platformumuz ve diğer yeniliklerimizle Türkiye’deki otobüs yolcularına uygun maliyetli, yüksek kaliteli ve daha bütüncül bir seyahat deneyimi sunacağız” ifadelerini kullanmıştı.

FlixBus: Avrupa’nın En Geniş Otobüs Ağı

2013 yılında Alman otobüs piyasasının serbestleştirilmesinin ardından faaliyetlerine başlayan FlixBus, çok kısa bir sürede Avrupa’nın en geniş otobüs ağı haline geldi. Bugüne kadar 100 milyondan fazla insanın seyahatini gerçekleştirdi. Teknoloji girişimi, e-ticaret platformu ve sürdürülebilir bir ulaşım şirketi olan FlixBus’ın, halihazırda 29 ülkeye yayılan bir ağı bulunuyor. FlixBus altı yıldan kısa sürede Almanya, İtalya, Fransa, Benelüx ülkeleri ve Polonya gibi pek çok Avrupa ülkesinde pazar lideri haline gelirken, sektörde 10 binden fazla yeni iş imkanı yarattı. Şirket 2018 yılında FlixBus ABD ile yeni seyahat alternatiflerini sunmaya başladı. Firma çift katlı otobüsleri ile biliniyor.

Bu İçerik İlginizi Çekebilir  Türkiye, 2018 Yılının 3. Çeyreğinde Yüzde 1.6 Büyüdü

Kamil Koç: Türkiye’nin En Büyük 500 Firması Arasında Yer Alıyor

1926 yılında kurulan Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş. ise Türkiye’nin ilk kara yolu yolcu taşıma şirketi olarak 93 yıldır faaliyetlerine devam ediyor. Kâmil Koç toplam 67 il, 271 ilçede ve 861 bilet satış noktası bulunuyor. Firmanın ortalama bin 100 araçlık filosu bulunuyor. Şirket 2020’de bin 800 araçlık filoyla 30 milyon yolcuya hizmet vermeyi hedefliyor. Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş. bugün Türkiye’nin en büyük 500 firması arasında yer alıyor.

Ekonomi kategorisindeki diğer haberler için: http://k2haber.com.tr/category/ekonomi/

reklâm
Yorum Yapmak İçin Tıklayın

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Ekonomi

TÜİK Ekim Ayı Enflasyon Verilerini Açıkladı: Enflasyon %8.55’e Geriledi

şubat ayı enflasyon ekim

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), Ekim ayı enflasyon verilerini açıkladı. Buna göre TÜFE’de (2003=100) 2019 yılı Ekim ayında bir önceki aya göre yüzde 2.00, bir önceki yılın Aralık ayına göre yüzde 10.59, bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 8.55 ve on iki aylık ortalamalara göre yüzde 16.81 artış gerçekleşti. Böylece ekim ayı enflasyon oranı yılın en düşük seviyesine indi.

Aylık En Yüksek Artış Yüzde 11.70 ile Giyim ve Ayakkabı Grubunda Oldu

Ana harcama grupları itibarıyla 2019 yılı Ekim ayında endekste yer alan gruplardan, konutta yüzde 3.55, gıda ve alkolsüz içeceklerde yüzde 1.65, haberleşmede yüzde 1.43 ve ulaştırmada yüzde 1.17 artış gerçekleşti.

Aylık Düşüş Gösteren Tek Grup Yüzde 0.59 ile Eğlence ve Kültür Oldu

Ana harcama grupları itibariyle 2019 yılı Ekim ayında endekste yer alan gruplardan sadece eğlence ve kültür grubunda yüzde 0.59 oranında düşüş gerçekleşti.

Yıllık En Fazla Artış Yüzde 43,60 ile Alkollü İçecekler ve Tütün Grubunda Gerçekleşti

TÜFE’de, bir önceki yılın aynı ayına göre sağlık yüzde 14.24, eğitim yüzde 14.20, lokanta ve oteller yüzde 13.71 ve çeşitli mal ve hizmetler yüzde 13.43 ile artışın yüksek olduğu diğer ana harcama gruplarıdır.

Özel Kapsamlı TÜFE Göstergesi (B) Aylık Yüzde 1.58 Arttı

İşlenmemiş gıda ürünleri, enerji, alkollü içkiler ve tütün ile altın hariç TÜFE’de 2019 yılı Ekim ayında bir önceki aya göre yüzde 1.58, bir önceki yılın Aralık ayına göre yüzde 9.66, bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 7.64 ve on iki aylık ortalamalara göre yüzde 16.09 artış gerçekleşti.

Ekim 2019’da endekste kapsanan 418 maddeden; 33 maddenin ortalama fiyatlarında değişim olmazken, 289 maddenin ortalama fiyatlarında artış, 96 maddenin ortalama fiyatlarında ise düşüş gerçekleşti.

Bu İçerik İlginizi Çekebilir  İşgücü İstatistikleri Açıklandı: Temmuz Ayında İşsiz Sayısı 1 Milyon Arttı

Tüketici Fiyat Endeksi, Ekim 2019
[2003=100]

Ekonomi kategorisindeki diğer haberler için: http://k2haber.com.tr/category/ekonomi/

Okumaya devam et